İslam Özçakır – İzmir Mali Müşavir

SANAL OFİS NEDİR

Sanal ofis nedir sorusu iletişim ve teknolojinin günümüzde pek çok aşama kaydetmesiyle birlikte en çok merak edilen konular arasına girmiş bulunmaktadır. İzmir de Mali Müşavir olarak kısaca sanal ofis hakkında merak edilen hususları sizlerle paylaşmaya çalışacağız.

 

Sanal ofis profesyonel bir ofis ortamı oluşturmak ve profesyonel ofis hizmetleri almak için oluşturulmuş bir çözümdür. Özellikle yeni kurulan işletmelerin, seyahat eden iş insanlarının ve evden hizmet verenlerin profesyonel bir iş imajı sunmaları için uygun bir seçenek olduğunu söyleyebiliriz.

 

Sanal ofis sizlere gerçek bir ofisiniz olmadan bir ofiste olması gereken imkanları sizlere belirli zamanlarda hizmet olarak sunan fiziksel bir kiralama türüdür.

 

Sanal ofis Hizmetleri Nelerdir ?

 

  • Ofis ekipmanları hizmetleri
  • Prestijli İş Adresi
  • Posta hizmetleri ve Kurye hizmetleri,
  • Telefon yanıtlama ve yönlendirme hizmetleri
  • İnternet erişimi ve faks hizmetleri
  • Sekreterlik Hizmetleri

 

Şeklinde sıralayabiliriz.

 

 

Sanal ofis Şahıs Şirketi

 

İzmir Mali Müşavir olarak tarafımıza en çok yöneltilen sorular arasında arasında Sanal ofis Şahıs Şirketi Kurmak mümkün müdür sorusu gelmektedir.

 

Evet Sanal Ofis Kiralayarak Şahıs Şirketi Kurmak mümkündür. Vergi dairesi sanal ofis adresi verilerek yapılan işe başlama bildirimlerini kabul etmekte ve vergi levhası oluşturmaktadır.

 

Sanal ofis Şahıs Şirketi Kurmak İçin Gerekli Evraklar

  1. Nüfus Cüzdan Sureti
  2. Kira kontratı
  3. İmza Beyannamesi
  4. Muhasebe Vekaletnamesi
  5. Mail adresi

 

Sanal ofis Şahıs Şirketi kurmak maliyetleri ve kuruluş işlemleri açısından incelediğinde  şahıs şirketi kurma işlemlerinden herhangi bir farkı olmadığını söyleyebiliriz.

Diğer Yazılar